Tuli mieleen etten ole vielä ollenkaan esitellyt näitä karvaisia ja sulkaisia pikku otuksiani.

Tässä ne nyt tulevat:

Ensin Jeppe.

385318.jpg

Jeppe on silmäteräni, oma rakas paksu-poikani. Jeppe on sekarotuinen poikakoira, joka ei epäile vahtia omaa tonttiaan. Jeppe on minulle korvaamaton ja se taitaa tietää sen itsekin. Vieraille se näyttää itsestään sen periksiantamattoman ja sisukkaan puolensa, kun taas mun seurassa se on niin kultainen ja mahdottoman hellyydenkipeä. Jeppe on mun lempikoira ja mä olen sen lempi-ihminen.385320.jpg

Jeppe vahtii niin miäheltä.

 

Sitten böördit:

385323.jpg

Kuva ei ole huippu, mutta kelvatkoon paremman puutteessa.

Tässä on siis äänekäs jengini: Vihreä oikealla on 4-vuotias ottopoikani Ruotsalainen eli tutummin Svärje. Svärjen olen saanut ystävältäni, kun hän ei sitä enää tahtonut pitää.

Turkoosi vasemmalla on Terry. Terry on oikeasti kämppikseni mutta kummasti mä sen aina syötän ja hoidan :) Terry on porukan vanhin, 8vuotta ja  vähän hölmö. Rapsuttelee itseään päivät pitkät ja välillä leikkii tyttöystävällään, eli kellolla joka roikkuu häkin katosta. Terry on toistaiseksi linnuista ainoa joka on täysin kesy.

Vaaleansininen edessä vasemmalla on oma Tyrre- tyttöni, kokonimeltään Outolintu Tyrre. Tyrre on todellinen villikkotyttö, aina roikkumassa pää alaspäin katosta tai vastaavaa. Tyrre on nuorin, mutta pitää pojat kurissa. Tyrre ja Svärje "seukkaa", ovat siis undulaattipari. Täytyy sanoa, että Tyrre on se joka pitää jöötä tuossa porukassa, eikä siitä ole epäilystäkään.

385325.jpg

Tätä normaalia: Terry istuu mukissa ja juttelee peilikuvalleen. Ei riemulla rajaa kun mieli on vajaa! ;)