Mulla on tämä viikko hiihtolomaa. Ihanaa, kun on aikaa tehdä kaikkea- tai toisaalta olla tekemättä mitään. 

Unduilla on jo kovasti kevättä rinnassa kun asiaa ja energiaa tuntuu löytyvän enemmän kuin tarpeeksi. Vanha-herra Terrykin on ollut eilen ja tänään oikein pirtsakkalla päällä.

1327156.jpg

Tässä  tämä meidän homopari. Rio putsailee Terryn höyheniä niin keskittyneesti. Söpöä ;)

1327279.jpg

Eilen olin kirpparikierroksella ja mukaan tarttui mm. tämä virkattu pitsiliina. Malli on mulle ennestään tuntematon ja arvelen että se on virkattu 6-säikeisestä kalalangasta. Liina on hyvässä kunnossa, muutaman langanpään sieltä jo päättelin ja ajattelin vielä valkaista sen. Kooltaan liina on noin 50x 50cm ja hintaa tällä hienoudella oli kokonaita 1 euro :) Tänään vastaavasti vein lahjoituskirpparille pussillisen ja lisää on lähdössä, sillä olen ottanut lomaviikon tavoitteeksi karsia kaikkea turhaa sälää pois. Olen todennut että mitä vähemmän on tavaraa, sitä helpompaa on pitää kaikki järjestyksessä. Ja kun kaikki on edes jonkunlaisessa järjestyksessä, mielikin on parempi.

Kuvien käsittely on aina vaan vähän hankalaa tällä koneella. Netistä latasin jo yhden ohjelman mutta eipä ollut paskanhäävi.  Pari käsityötäkin odottelee valmiina että saisin niistä vain tänne kuvat. Ja tämä vuodatuskin takkuilee kyllä taas niin että meinaa lähtiä järki. Valitus, valitus, valitus... Anteeksi :)

Taas oli muuten niin käsitöihin liittyviä mun löpinät että...

Mutta toivottelen rentouttavaa lomaa kaikille joilla se on tai on tulossa.