Lomat on mun osaltani nyt vietetty. Koululla ei ollut koneet toiminnassa, jotain ne siellä päivittelee, enkä siis ole päässyt blogistaniaan pariin päivään. Ja heti oli vieroitusoireita :P

Mutta kun taas koneen ääreen pääsin, mua olikin odottamass näin mukava yllätys:

Sain tälläisen muistamisen Vyyhdin viemää- blogista. On muuten mukava blogituttavuus, kannattaa käydä kurkistamassa! ;)

1. Tunnustuksen voi antaa viidelle henkilölle.

2....joista neljä seuraavat blogiasi.

3. Yhden täytyy olla uusi blogissasi ja asua eri paikassa.

4. Linkki siihen blogiin, jolta sait tämän tunnustuksen.

Mutta apua! Ketkä valitsisin? Mulla on niin paljon suosikkiblogeja... Tuosta oikeasta reunasta niitä löytyy pitkä lista, niistä jokaista seuraan.

 Pienen mietinnän jälkeen pyrin antamaan tunnustuksen sellaisille blogistanian helmille, joille tunnustusta ei ole vielä tullut. (Tai sitten en vain huomannut heidän saaneen jo tunnustuksensa.)

Täältä pesee:

1. Sini

2. Pappi puikoissa

3. Lettu

4.Hahtuvapesä

5. Sweet Ricochet

 

Mulla on kiirus viikonloppu tiedossa. Huomenna nimittäin Nightwish keikkailee Miljoona Rockissa Tuurissa. No sinnehän on pakko päästä! Liputkin on varattu jo aikoja sitten ennakkoon. Nightwishin olen nähnyt vasta kolmesti, kun noille Suomen keikoille on jotenkin niin vaikea päästä. Toivottavasti nyt näen sieltä tungoksesta mitään. Ja tottakai olen utelias näkemään ja kuulemaan, että miltä Nightwish näyttää ilman Tarjaa.

Toivottavasti koulun koneet tulisivat kuntoon ensi viikoksi, niin pääsisin sitten tänne kurkkimaan :)

Hyvää viikonloppua kaikille!